Roxfort B. & Varázslóképző Szakiskola
Szavazz!
Lezárt szavazások
 
Szavazz!
Lezárt szavazások
 
Belépés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Roxfort Mindenekelőtt!!! HARRY POTTER FOREVER!
Roxfort Mindenekelőtt!!! HARRY POTTER FOREVER! : Játéközön, frissitések

Játéközön, frissitések

HarryProf.  2008.08.29. 15:49

Mióta újra működik az oldal, folyamatosan frissítjük, újdonságokat teszünk fel, és közben megy az élet. Az oldal hírei között már írtam róla, hogy várható szeptember folyamán egy Harry Potter Karakter Kupa, amely a legkedveltebb Harry Potteres karaktert szeretné megtalálni, szavazások segítségével. Részleteket még nem árulok el, viszont a Tovább mögött megtekinthetitek, hogy melyik 32 karakter fog benne lenni a versenyben. De mielőtt a karaktereken csámcsognátok, elárulom, hogy szombaton, azaz holnap kerül megrendezésre, a hirtelen kitalált játéknap, az I. Nyárbúcsúztató Játékok címmel. Összesen kilenc darab játék lesz + az eredményhírdetés, és ez 11:00-kor kezdődik és óránként egy-egy játék lesz különböző helyszíneken, szerepjátékban, és szerepjátékon kívül. Hogy milyen játékok lesznek, mikor, és hol azt a Tovább mögött elolvashatjátok szintén. Sőt még a játékok szabályait is elolvashatjátok ott. Egyébként, az is fontos, hogy a legjobb játékosok az eredményhirdetésen nyereményt kapnak, például ezeket is megkaphatják: nyaralás, üzlet Novatlantis belvárosában, stb... Ha ez lezajlott, újabb játékokat tervezek, amelynek egyike egy videós játék lesz, de a részleteket egyenlőre megtartom magamnak, élvezni fogjátok. :) És még mindig folytatom a cikket, mert elárulom, akinek nem tűnt fel, felkerült néhány frissítés: frissült a linkek menü, felkerült egy új szavazás, valamint egy új VIP hír, amit a bejelentkezés után elolvashatsz. Próbálkozni fogok minél többet frissíteni ezt az oldalt is a jövőben.

A Harry Potter Karakter Kupában résztvevő karakterek:

1.Harry James Potter
2.Ronald Bilius Weasley
3.Hermione Jane Granger
4.Albus Dumbledore
5.Tom Rowle Denem
6.Perselus Piton
7.Ginevra Molly Weasley
8.Sirius Black
9.Draco Malfoy
10.Neville Longbottom
11.Luna Lovegood
12.Fred és George Weasley
13.Aberforth Dumbledore
14.Alastor Mordon
15.Remus John Lupin
16.Arthur Weasley
17.Molly Prewett
18.Percy Weasley
19.Bellatrix Lestrange
20.Lucius Malfoy
21.Rubeus Hagrid
22.Fleur Delacuor
23.Viktor Krum
24.Minerva McGalagony
25.Horatius Lumpsluck
26.Dolores Umbridge
27.Vernon és Petunia Dursley
28.Dobby
29.Dudley Dursley
30.Nymphadora Tonks
31.Rufus Schrimgeour
32.Rita Vitrol


Az I. Nyárbúcsúztató Játékok programlistája, és minden játéknak a szabályzata:


11:00 - Kvíz (25 kérdés) (Off, szerepjátékon kívül) Helyszín: Tesztszoba

A kvíz egy tradicionális játék oldalunkon, szinte már a kezdetektől fogva játszuk. A játék lényege az, hogy a program, amellyel futtatjuk a kvízt, feltesz egy kérdést, amely általunk van megírva, és neked erre minél gyorsabban kell válaszolnod, legjobb tudásod szerint. A leggyorsabb reagáló kapja a legtöbb pontot, majd az utána következők egyenes arányosan egyre kevesebbet. Jelen esetben 25 kérdéses kvízzel lesz dolgunk. Minden kérdés után folyamatosan nyomon követhető az addigi eredmény, majd a játék végén annak a végeredménye. Fontos, hogy válasz-érkezés tekintetében mindig azt a sorrendet figyeljük, ami a játék vezetőjénél megjelenik. Előfordulhat, hogy az internet-reakció idő miatt neked lassabb, vagy gyorsabb a ún. pinged (reakció-idő), így te előbb, vagy utóbb kapsz meg üzeneteket, ezért lehetséges az, hogy neked a saját üzeneted hamarabb jelenik meg, mint a másiké, de a játékvezetőnél viszont a másik illetőjé jelent meg hamarabb. A fentebb is elmondott szabály értelmében, ebben az esetben az a másik illető fogja kapni a több pontot, később reklamációt ezzel kapcsolatban nem fogadunk el!

12:00 - Láncjáték (Szerepjáték) Helyszín: Atrox tér
Ez a játék roppant egyszerű. A játék legeslegelején feltesz a játékvezető egy kérdést, és aki leghamarabb ad rá jó választ, indítja a láncot, és beáll a sor legelejére. Azután ő mond egy játékost, hogy ki következzen a láncban, ő is beáll a sorba, ő is mond egy nevet, és így tovább. A játékosoknak lehet győzködni a másikat, hogy őt válasszák, mivel minden körben, az utolsó ülve maradó játékos kiesik.
Az utolsó három játékos kapja a pontokat.


13:00 - Multikvíz (Off, szerepjátékon kívül) Helyszín: Tesztszoba
A multikvíz megegyezik az igazi világban jól ismert Legyen ön is milliomos! játékkal. A játék elején egy sorkérdés után valamelyik játékos bekerül a játékba, és ekkor magára utalva kell megválaszolni a kérdéseket, pontosan 15-öt. Egy kérdésre mindig 4 alternatív válasz van, amelyek közül csak egy a jó, ezt kell neked megtalálnod. Fokozatosan haladva a kérdésekkel értékesebb nyeremények következnek (galleon). Az előbbi kijelentésünk, hogy magára utalva oldja meg, nem teljesen igaz, ugyanis a játék során lehetőségében áll a játékosnak 3 segítséget használni, amelyek az alábbiak:
- Felező: Két választási lehetőséget (tehát az opciók felét) elvesz, amelyek nem jók, így 25%-ról 50%-ra nő az esélye, hogy eltalálod a megoldást, mivel csak 2 opció közül kell választani.
- Közönség: A jelenlévők segítség kéred, akik megjelölik az általuk helyesnek titulált választási lehetőséget, majd megkapod összegezve, hogy melyik opció mennyi szavazatot kapott.
- Segély: Egyvalakit a jelenlévők közül megkérsz arra, hogy mondja el neked az elképzelését, szerinted melyik a helyes válasz.
Azonban miután mindegyik segítséget elhasználtad, már ténylegesen csak magadra vagy utalva. Mint említve lett 15 kérdésre kell helyes választ adni, az alternatívák közül, azonban figyelj arra, hogy ennek következtében az egyre növekvő pontok miatt a kérdések is nehezednek! Érdemes tehát nem az első kérdéseknél kilőni pár értékes mentőövet (segítséget). Vannak ún. garantált nyeremények is. Ezek azt takarják, hogy amennyiben eljutsz az 5. kérdésig, annak az értékét garantáltan megkapod, hogyha a fentebbi kérdések valamelyikét elrontod. Ugyanez érvényes a 10. kérdésnél is, amennyiben a 10. kérdés fölött rontasz el egy kérdést, akkor a 10. kérdés pontértékét garantáltan megkapod. Lehetőségedben áll megállni is, ilyenkor azt a pontértéket kapod meg, amennyit éppen megszereztél.


14:00 - Gyilkosok a faluban (Off, szerepjátékon kívül) Helyszín: Tesztszoba

Ez egy nagyon érdekes játék, mondhatni Szerepjáték. A játékvezető kiválaszt a játékosok közül 2 gyilkost, és egy rendőrt. A többiek egyszerű polgárok. A játékokat napokra osztjuk, és minden napnak van nappal és éjjel része. A játékosok nem tudják ki a rendőr illetve ki a gyilkos. A nappal során a játékosok arról győzködhetik egymást, hogy kit akasszanak fel. A nappal végén szavazást tartanak, és a legtöbb szavazatot kapót felakasszák. A két gyilkos sem ismeri egymást, viszont csak akkor tudnak bárkit is megölni, ha mindkét gyilkos ugyanarra az áldozatra szavaz éjszaka. Ha nem hal meg a célpont, akkor pedig csak merényletnek minősül. A rendőr neve is rejtély. Ő minden nap megfigyelhet valakit, és ilyenkor ha gyilkost figyel meg, akkor látja, hogy kit támadott/ölt meg, vagy ha épp áldozatot, akkor látja, hogy ki támadta meg! A többi játékossal megoszthatja az információkat, hogy ki lehet a valódi gyilkos, de lehet, hogy a két gyilkos, meg pont őt szemeli ki áldozatul, ha rájönnek, hogy ő a rendőr. Vagy a gyilkosok nyernek, vagy a polgárok...

15:00 - Connect 4 (Off, szerepjátékon kívül) Helyszín: Tesztszoba

Biztos mindenki ismeri az amőba nevű játékot ahol kört és x-et kell rakosgatni. Ez a játék annyiban más, hogy csak 4-et kell kirakni, függőleges, vízszintesen, vagy átlóban. Illetve még annyiban, hogy nem lehet akárhova rakni, csak a 7 oszlop közül kell választani, és az oszlop legalsó szabad helyére kerül mindig a kör vagy az x. Szerintem ezzel a verzióval is találkoztatok már sokan. Minden játszani kívánó játékost várunk, a 3 legjobb kapja a pontokat.

16:00 - Áll az alku (Szerepjáték) Helyszín: Kocsma

A játék elején a játékos kiválaszt egy táskát annyi közül, amennyi jelenlévő van. Mindegyik táskában van egy bizonyos pontszám, amit nyerhet az illető. Az ő táskája is tartalmaz egy pontösszeget, amiről fogalma sincs, hogy mennyi lehet. A játéknak az a lényege, hogy folyamatosan kell nyitogatni a többi táskát, felfedve azzal, hogy az mennyit tartalmaz. Ezt a nyereményt már biztosan nem te választottad, ez elúszott, a te táskádban ezáltal másmilyen összeg van. Bizonyos időközönként jön a banktól egy ajánlat, annak függvényében, hogy milyen értékű táskák maradtak bent. Hogyha csak alacsony értékűek, akkor az érték is alacsony lesz, amit a bank felajánl, ha magasak maradtak bent, akkor magas, ha pedig vegyes a skála, akkor középérték lesz körülbelül megadva, bár valamennyivel mindig kevesebb, mint az átlagja. Természetesen ezen kívül még sok variációs lehetőség van. Ha merész vagy, folytatod a játékot, ha pedig nem, akkor elfogadod a bank ajánlatát, tehát "Áll az alku". Ilyenkor automatikusan azt az összeget kapod meg, amennyit a bank fejalánlott. Ha folytatod, és tovább nyitogatod a táskákat, akkor folyamatosan fény derül mindenre, és ha a végéig elmész, tehát egyik ajánlatot sem fogadod el, kinyithatod a táskádat, de persze csak a legvégén, és ilyenkor azt a pontot kapod meg, amennyit az tartalmaz.

17:00 - 21 (Szerepjáték) Helyszín: Park
Ez is egy rém egyszerű játék. Az első játékos mond egy számot 0 és 21 között. A második játékosnak folytatnia kell a számsort, egy vagy két taggal.
Szóval ha az első játékos 12-t mondott, akkor a következő vagy 13at mond egyedül, vagy 13, 14 -et. És megyünk addig, amíg valaki kimondja a 21-et, és az a játékos kiesik. A kiesett játékos után levő előről kezdi a számsort 1-ről, és így tovább, mindig kiesik valaki, és az utolsó három kapja a pontokat.


18:00 - 1 a 100(vagy kevesebb) ellen (Szerepjáték) Helyszín: Mező
Az 1 a 100 (vagy kevesebb) ellen már kissé bonyolultabb játék, de ez sem vészes. A játékosok közül sorsolunk 1et, aki egyedül játszik, a többiek pedig a falka. A játékvezető kérdéseket tesz fel 4 válaszlehetőséggel. Elősször a falkának kell válaszolnia, egy külön szobában, aztán a játékosnak a közönség előtt. A falka megbeszélheti a kérdést, de ha valamelyikük lekési a választ, vagy rosszat nyom, az kiesik. Ha a játékos jól válaszol, annyi pénzt kap amennyi falkatagot kiejtett x 10. Vagyis ha 4et ejtett ki akkor 40 galleont. Ha viszont rosszul válaszol, az eddig összegyűjtött összes pénzét a falka között osztják el, és a pontokat a falka legjobb 3 tagja között.

19:00 - Mindenki vagy senki (Szerepjáték) Helyszín: Vendéglő
Itt három játékos van, de több játékot is rendezünk ebből, attól függ hány embert érdekel. Van egy 3 választási lehetőséges kérdés, de mindhármuknak meg kell egyezniük a helyes válaszról, miközben egyre kevesebb pénzt kapnak, ha jó választ adnak. Ha lenullázódik a pénz, vagy rossz választ jelölnek be, akkor a nyereményük 25%-a levonásra kerül. Ha mégegyszer hibáznak már 50%-ot vonnak le. Harmadik hibánál pedig elúszik a nyeremény. Ha vége egy körnek, dönthetnek, hogy megállnak vagy továbbmennek. Ha megállnak, el kell osztaniuk a pénzt egymás között, ki mennyit kap, és meg kell egyezniük. Eközben is folyamatosan csökken a pénz, az idővel együtt, így célszerű minél hamarabb megegyezni, vagy senki sem kap semmit.

20:00 - Eredményhirdetés (Szerepjáték) Helyszín: Sodas Út


Várunk mindenkit a játékokra!:)

 
Linkek,Partnerek
 
Hírdetés
 
Halihó!:)
 
Még mindig sokan vagyunk!
Indulás: 2004-01-14
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak